Searching...
Tuesday, January 29, 2013

Glaxcy S2 ICS Root

က်ေနာ္တို အခု Samsung Glaxcy S2 I9100 ကို Root လုပ္မွာၿဖစ္ပါတယ္။ICS ဗားရွင္းေတြကို Root လုပ္မွာၿဖစ္ပါတယ္။က်ေနာ္တိုအရင္ လိုအပ္တဲ့ ေဆာ့၀ဲေတြကိုေဒါင္းလုပ္လုပ္လိုက္ပါ။


Download Odin

Download CF Root 

အကယ္၍ က်ေနာ္တို Driver မရွိဘူးဆိုရင္ Samsaung Driver Download

1.က်ေနာ္တို ဖုန္းကို ပါ၀ါပိတ္လိုက္ပါ။ 

2.Power+Volume Down+Home ကိုေပါင္းနိပ္လိုက္ပါ။

Volume Up ကိုနိပ္လိုက္ပါ။




3.က်ေနာ္တို ဒီေနရာေရာက္သြားၿပီဆိုရင္ ေဒါင္းလုပ္လုပ္ထားတဲ့ Odin ကိုဖြင့္လိုက္ပါ။

က်ေနာ္တို အ၀ါေရာင္ COM ေလးမတက္ရင္ Driver မသိလိုပါ။Driver သြင္းလိုက္ပါ။
4.က်ေနာ္တို CF Root ဖိုင္ကို Odin ထဲထည့္ရပါမည္။PDA ကေန CF Root ဖိုင္ကိုထည့္လိုက္ပါ။ၿပီးလွ်င္
Start ကိုနိပ္လိုက္ပါ။
အဲ့လိုမ်ဳိးေပၚလာရင္ Root လုပ္တာေအာင္ၿမင္သြားပါၿပီ။ဖုန္းပါ၀ါတက္ၿပီး ၿပန္ပြင့္လာရင္ Super User Icon ေလးကို ဖုန္းမွာေတြရပါၿပီ
အဆင္ေၿပၾကပါေစအားလံုးပဲ.......................
 

0 comments:

Post a Comment

Labels

 
Back to top!