Searching...
Tuesday, January 29, 2013

Root Samsung Galaxy S+ (i9001)

1.အရင္ဆံုးက်ေနာ္တို Root လုပ္မယ္ဖိုင္ကို ေဒါင္းထားလိုက္ပါ။ Download Here!
2.ၿပီးလ်င္ ဖုန္းကိုပါ၀ါပိတ္လိုက္ပါ။က်ေနာ္တို SD ကဒ္ကိုထုတ္ပီး ေဒါင္းလုပ္လုပ္ထားတဲ့ဖိုင္ေလးကို SD Card ထဲထည့္ထားလိုက္ပါ။
3.က်ေနာ္တုိ SD Card ကိုဖုန္းထဲထည့္လိုက္ပီး ဖုန္းကို Recovery Mode ထဲကိုသြားပါ့မယ္။Volume up + Power button  ကိုဖိထားလိုက္ပါ။Recovery Mode ထဲကိုေရာက္သြားပါလိမ့္မယ္။Install zip from SD card”  ကိုရွာလိုက္ပါ။က်ေနာ္္အထက္ေအာက္ေရြခ်င္ရင္ Volume up key,Down key ကိုသံုးပါတယ္။Install zip from SD card”  ကို၀င္မယ္ဆို Home key နဲ၀င္လိုက္ပါ။က်ေနာ္တိုအခုန SD Card ထဲထည့္လိုက္တဲ့ 'Root-i9001-Signed.zip' ဖိုင္ကိုေရြးလိုက္ပါ။က်ေနာ္တိုအဲ့ေကာင္ကို၀င္လိုက္ရင္ ေရြးခိုင္ပါလိမ္မယ္။Yes ေနရာအထိသြားပီး Home Key ကိုနိပ္လိုက္ပါ။ထိုေနာက္ပထမေနရာအထိၿပန္ထြက္ၿပီး။Reboot System Now ကိုေရြးလိုက္ပါ။

4.က်ေနာ္တို ဖုန္းၿပန္တက္လာတဲ့အခါ Super User Icon ေလးေတြရပါၿပီ။
ဒီလိုဆို Root လုပ္တာေအာင္ၿမင္စြာၿပီးဆံုးသြားပါၿပီ။

source : Myanmar IT Helper 

1 comments:

  1. အရမ္းကိုအားက်မီပါတယ္ အားလံုးကေဆာ့ဝဲလ္ေတြလဲေဒါင္းလို႕ရပါတယ္
    အၿခားဆိုဒ္ေတြဝင္ၾကည့္ရင္ ေဒါင္းမရတာမ်ားပါတယ္....အၿမဲအားေပးေနပါမယ္။
    အားလံုးလဲအဆင္ေၿပပါတယ္...သံုးလို႕လဲရပါတယ္..

    ReplyDelete

Labels

 
Back to top!