Searching...
Tuesday, January 29, 2013

Root Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100 with Myanmar Font

က်ေနာ္တိုအခု Note 2 ကို Root လုပ္မွာၿဖစ္ပါတယ္။လိုအပ္တာေလးေတြေဒါင္းထားလိုက္ပါ။
အကယ္၍ က်ေနာ္တို Driver မရွိဘူးဆိုရင္ Samsaung Driver Download
က်ေနာ္တိုအရင္ဆံုး Odin ကိုဖြင့္ထားလိုက္ပါ။
1.က်ေနာ္တို ဖုန္းကို ပါ၀ါပိတ္လိုက္ပါ။ 

2.Power+Volume Down+Home ကိုေပါင္းနိပ္လိုက္ပါ။

ဖုန္းက Downloading Mode ၿဖစ္သြားပါၿပီ။
က်ေနာ္တို USB ၾကိဳးကို ဖုန္းနဲကြန္ပ်ဴတာနဲ ခ်ိတ္လိုက္ပါ။ Odin မွာအေပၚကၿပထားသလို COM ေလးတက္လာပါလိမ့္မည္။

PDA ထဲကေန က်ေနာ္တိုအခုန ေဒါင္းလုပ္လုပ္ထားတဲ့ CF Root  ကိုေရြးေပးလိုက္ပါ။
သူဟာသူအလုပ္လုပ္သြားပါလိမ့္မည္။ဖုန္းပါ၀ါတက္တဲ့အထိေစာင့္ပါေနပါ။
ပါ၀ါတက္လာရင္ Super User  အိုင္ကြန္ေလးေတြရင္ Root ၿဖစ္သြားၿပီ။
အခုအပိုင္းကေတာ့ က်ေနာ္တိုၿမန္မာစာ သြင္းဖို ေအာက္က ဖိုင္ကိုေဒါင္းလိုက္ပါ။
DroidSansFallback
ဖိုင္ကို က်ေနာ္တို  Root-explorer ကေန လွမ္းသြင္းရပါ့မယ္။
Root-explorer ကိုဖြင့္လိုက္ပါ။ၿပီးရင္ SD Card ဆိုတဲ့ဖိုင္ကို သြားလိုက္ပါ။
DroidSansFallback ကို ေတြရင္ ဖီလိုက္ပါ။
Copy ဆိုတာေပၚလာ ပါလိမ့္မယ္။
ၿပီးရင္အေနာက္သိုၿပန္ထြက္လိုက္ပါ။ၿပီးလွ်င္ System ဖိုင္ထဲကိုသြားလိုက္ပါ။အဲ့ထဲက Font ထဲမွာ Paste သြားလုပ္လိုက္ပါ။Paste လုပ္တာမရဘူးဆိုလွ်င္ ဟိုးအေပၚက
Mounted as r/o မွာ Mount R/O လုိေၿပာင္းလိုက္ပါ။ၿပီးလွ်င္ ၿပန္ပီး Paste ၿပန္လုပ္လိုက္ပါ။
က်ေနာ္တို KeyBoard ကိုအင္စေတာလုပ္ပီးလွ်င္ Setting ထဲက Language & input ထဲမွာ Default မွာ
FrozenKeyboard လိုခ်ိန္းလိုက္ပါ။ ၿမန္မာစာထည့္တာေအာင္ၿမင္သြားပါၿပီ။
အဆင္မေၿပရင္ကြန္မန္းေလးေတြထားခဲ့လိုက္ပါ။
အားလံုးပဲအဆင္ေၿပၾကပါေစ...................................
 

0 comments:

Post a Comment

Labels

 
Back to top!